124sold.gr
     Αρχική
         Forum
          Είσοδος

124sold.gr forum > Γενικά Θέματα > Συζητήσεις & Απόψεις Αντισεισμικά συστήματα του seismic ,σχόλια

Συζητήσεις & Απόψεις Ανταλλαγή απόψεων και συζητήσεις γενικού περιεχομένου. Απαγορεύονται τα πολιτικά και αθλητικά θέματα.

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 07-08-09, 23:50   #1
seismic
Τακτικό Μέλος

Αντισεισμικά συστήματα του seismic ,σχόλια

Για σας Ονομάζομαι Γιάννης Λυμπέρης.Είμαι νέο μέλος με το όνομα χρήστη seismic Είμαι εργολάβος οικοδομών, έχω σπουδάσει εργοδηγός δομικών έργων,και μηχανοτεχνίτης. Δεν είμαι όμως Μηχανικός να γνωρίζω άριστα στατική μελέτη.Κατόρθωσα όμως να πάρω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον Ο.Β.Ι για αντισεισμικές πατέντες,που κανένας καθηγητής ή αρμόδιος επιστήμονας δεν μπόρεσε ως τώρα να τις απορρίψει στατικά.Περιμένω από εσάς φιλική κριτική,και θα είναι καλοδεχούμενη γιατί θα με βοηθήσει να βελτιώσω τις πατέντες.Είναι αδύνατον μέσα σε λίγα λόγια να σας μεταφέρω την καινοτομία της εφεύρεσης, και τα σχέδιά της.Για τον λόγω αυτό δείτε την ιστοσελίδα μου,(φυσικά εάν επιτρέπεται,από τούς κανονισμούς αυτής της ιστοσελίδας.)στην διεύθυνση .........................http://antiseismic-systems.com/ Μ.Φ.Χ seismic
Παλιά 08-08-09, 01:18   #2
enantios
Μόνιμος Θαμώνας

Το avatar του χρήστη enantios

απαιτει ειδικες γνωσεις το θεμα αγαπητε κυριε που,πολυ φοβαμαι,δεν τις εχω...κοιταξα τη σελιδα σας και σας ευχομαι επιτυχια στις προσδοκιες σας.
Ο χρήστης enantios δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-08-09, 13:13   #3
seismic
Τακτικό Μέλος

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.Καταλαβαίνω ότι η ευρεσιτεχνία θέλει ειδικές γνώσεις.Πάντως αν πάτε στης παρακάτω ιστοσελίδες και προπαντός στο michanikos .gr θα καταλάβετε περισσότερα από τον διάλογο που γίνεται μέ τους μηχανικούς του foroum.